Zdrojové kódy pro vývojáře.
Skip Navigation Links. Top 10 přispěvatelů
UživatelČlánky
codeshare49
sochor1
stoupa1
tomas.oplt11
Článek: Omalovánky aneb jak jsem použil algoritmus od Flood fill od Justina Dunlapa
Špatný
Super
Autor:
Vytvořeno:
Popularita:


Tato aplikace používá algoritmus Flood Fill od Justina Dunlapa
Třídy které implementují algoritmus Flood fill

AbstractFloodFiller.cs
FloodFiller.cs


Vyplnit oblast je velice snadné
Pro vyplnění oblasti je nutné získat pozici myši na kterou uživatel kliknul - zbytek zajistí algoritmus.

 

private void pbx_MouseDown(object sender, System.Windows.Forms.MouseEventArgs ev)
{
 if (ev.Button==System.Windows.Forms.MouseButtons.Left) //if the left button was pressed
 {
  //get the actual point that was clicked on the bitmap
  Point Pt=new Point(ev.X,ev.Y);
 
  Pt.X%= m_PictureBox.Width;
  Pt.Y%= m_PictureBox.Height;
  
  //initialize the data - we can't pass it directly
  m_FloodFiller.Pt=Pt;
  
  Bitmap b=null;
  b=(Bitmap)m_PictureBox.Image;

  if ( b.Width < ev.X ) return;
  if ( b.Height < ev.Y ) return;

 PlaySndColoringClick();

  m_FloodFiller.FloodFill(b,Pt);
  this.m_PictureBox.Refresh();

 }
}

// Pro přehrání zvuků

    public class WinSound
    {
        [DllImport("WinMM.dll")]
        public static extern bool PlaySound(string fname, int Mod, int flag);
      
        //SoundFlags
        // play asynchronously
        public int SND_ASYNC = 0x0001;
        // file name   
        public int SND_FILENAME = 0x00020000;
        // purge non-static events
        public int SND_PURGE = 0x0040;    

        public void Play(string fname, int SoundFlags)
        {
            PlaySound(fname, 0, SoundFlags);
        }
        public void StopPlay()
        {
            PlaySound(null, 0, SND_PURGE);
        }
    }

 

  Na stránku 
screen  Nový příspěvek
Název  Uživatel  Datum 
Poslední návštěva: 9:02:45, 20. dubna 2024 První  Předchozí  0 Záznamů  Další  Poslední  

Autor článku
Jméno
Pracovní pozice
Informace
Foto

   

Počet návštěvníků:1
 
  Kontakt